شیک ست

شلوار مام استایل رو با چی ست کنیم؟

۱۳ بهمن ۱۴۰۲ 99 بازدید بدون دیدگاه

در دنیای فست فشن لباس هایی مد می شوند که تا مدتی قبل فقط می توانستید در فیلم های 30 سال قبل آنها را ببینید! شلوار های مام استایل یکی از این نمونه هاست که بعد از دهها سال، دوباره پا به عرصه مد گذاشته اند. تا مدتی قبل شلوار های جذب و چسبان مد بود اما در یکی دو سال اخیر شلوار های مام استایل محبوبیتی روز افزون پیدا کرده اند. در ادامه این مطلب با شلوار مام استایل و انواع تیپ و استایل هایی که با این شلوار خاص می توانید برای خودتان بسازید بیشتر آشنا می شوید.

شلوار مام استایل زنانه برای چه اندامی مناسب است؟

 شلوار مام استایل به دلیل گشاد بودن ناحیه ران و ساق پا شکل مخروطی شکلی دارد که باعث شده این شلوار یکی از بهترین گزینه ها برای افراد قدبلند باشد. در صورتی که قد بلندی داشته باشید این شلوار شما را بلند تر نشان می دهد اما اگر قدتان کوتاه است و دارای اضافه وزن هستید این شلوار به علت گشاد بودن در ناحیه ران باعث می شود تا شما کوتاه تر و چاق تر به نظر برسید.

مام استایل و مام فیت چه تفاوتی دارند؟

یکی از اصطلاحات گیج کننده ای که ممکن است شما را به اشتباه بیندازد، تفاوت بین شلوار مام استایل زنانه و شلوار مام فیت است. در حالی که عده قابل توجهی فکر میکنند این دو عبارت به یک محصول اشاره می کند، اما باید گفت تفاوت هایی جزئی میان شلوار های مام فیت و مام استایل وجود دارد. 

 

شلوار های مام استایل عمدتا از جنس پارچه های ضخیم و محکم مانند جین دوخته می شوند که به آن شلوار لی مام استایل نیز گفته میشود و در سراسر ناحیه ران و ساق پا گشاد هستند و تنها در بعضی مدل ها در قسمت مچ کمی چسبان می شوند اما شلوار های مام فیت علی‌رغم داشتن شکل ظاهری مشابه، از پارچه های کشسان مانند کتان دوخته می شوند و در بعضی از قسمت های ران یا ساق جذب می شوند. 

 

شلوار مام استایل با چی ست میشه؟

بسیاری از علاقه مندان به شلوار های مام استایل در زمان پوشیدن این شلوار به دلیل جدید بودن نسبی آن، در ست کردن لباس ها سر در گم می شوند. اما باید بدانید شلوار مام استایل قابلیت ست شدن با طیف گسترده ای از لباس ها را داراست که باعث می شود این شلوار برای موقعیت های متفاوتی از استایل خیابانی گرفته تا یک استایل رسمی یا استایل مهمانی قابل استفاده باشد.

شلوار مام استایل و کت جین

کت جین یکی از بهترین انتخاب ها برای ست کردن با شلوار های مام استایل است که با توجه به طراحی کت، می تواند استایل شما را رسمی یا غیر رسمی کند. بهتر است رنگ کت کمی روشن تر از رنگ شلوار انتخاب شود و کت جذب و چسبان نباشد تا یک ست مام استایل شیک را تجربه کنید.

ست کردن شومیز و شلوار مام استایل

ترکیب شومیز و شلوار جین می تواند استایل مناسبی برای یک مهمانی یا دورهمی دوستانه باشد. در ست کردن شومیز نیز این قاعده را در نظر بگیرید که بهتر است رنگ شومیزتان با توناژ رنگ شلوار مام استایل دخترانه ای که مد نظر دارید همخوانی داشته باشد و روشن تر از آن باشد.

میتونم با شلوار مام استایلم مانتو ست کنم؟

مانتو های جلوباز گشاد و نسبتا بلند در حالی که یک تیشرت شیک زیر مانتوی خود پوشیده اید میتواند جلوه ی شیک و بی نظیر اسپرتی به استایل شما بدهد. جالب است بدانید شلوار مام استایل یکی از بهترین انتخاب ها برای ست شدن با مانتو های جلو باز است. تنها چیزی که لازم است رعایت کنید، سعی کنید از مانتوی گشاد با رنگ های خنثی و ملایم استفاده کنید تا استایل شما شیک و چشم نواز شود.

با شلوار مام استایل جین دخترانه چه کفشی ست کنم؟

وقتی صحبت از ست کردن کفش با شلوار مام استایل زنانه به میان می آید، انتخاب های متنوعی پیش روی شماست. آنچه باید مورد توجه قرار دهید این است که پاچه های شلوار مام استایل اندکی کوتاه است و برای شیک تر شدن استایلتان باید از کفش هایی استفاده کنید که یا فاقد ساق باشند یا تمام ساق پایتان را بپوشانند.

ست کفش ونس و شلوار مام استایل دخترانه

اگر قصد دارید استایل اسپرتی داشته باشید و نمیخواهید استایلتان رسمی به نظر برسد، کتونی های ونس و می توانند انتخاب شیک و بی نظیری باشد.

 

شلوار مام و کفش لوفر

کفش های لوفر و کالج از دیگر انتخاب هایی است که می تواند یک استایل شیک و رسمی به شلوار مام استایل شما بدهد. 

 

صندل با شلوار جین مام استایل ست میشه؟

در فصل های بهار و تابستان علاوه بر کفش های ذکر شده می توانید انواع مختلف صندل را با شلوار مام استایلتان ست کنید و یک استایل غیر رسمی، شیک و اسپرت را تجربه کنید. البته توجه داشته باشید بهتر است از صندل های مینیمال و دارای رنگ های ملایم مانند قهوه ای ملایم استفاده کنید.

با شلوار مام استایل، بوت چی بپوشم؟

بوت یکی دیگر از کفش هایی است که میتوان با شلوار مام استایل ست کرد. بوت ها میتوانند استایل شما را هم رسمی و هم اسپرت نشان دهند. البته پیشنهاد ما استفاده از نیم‌بوت های دارای رنگ های ملایم مانند شتری کمرنگ است. زمانی که قصد دارید شلوار مام استایلتان را با نیم‌بوت ست کنید، باید توجه کنید برای زیبایی بیشتر بهتر است لبه های پاچه شلوار و نیم بوت در حدود یک تا دو انگشت از یکدیگر فاصله داشته باشند.

شلوار جین مام استایل رو چطور بشورم؟

بهتر است بدانید برای شستن شلوار های مام استایل استفاده از آب سرد و مایع لباسشویی توصیه شده است. هرچند بهتر است این مدل شلوار ها به صورت دستی شسته شوند، اما تقریبا تمام افراد تمایل به شستشوی ماشینی لباس ها دارند. در صورتی که قصد دارید از ماشین لباسشویی برای شستن این مدل شلوار استفاده کنید سعی کنید ماشین لباسشویی را در حالت HandWash تنظیم کنید که شلوار شما دچار کشیدگی یا گشادی بیش از اندازه نشود و به زبان ساده از ریخت نیفتد!

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x